Pilates Studio

FREE PILATES STUDIO TRAINING

 VAS. OLGAS LASKARATOU KARAKASI RHODES

Το Pilates είναι γεμάτο αντιθέσεις, είναι περιέργως σκληρό και παράλληλα αιθέριο, ταυτόχρονα απλό και πολύπλοκο. Ορισμένοι άνθρωποι αντιλαμβάνονται και εκτιμούν αμέσως τα αποτελέσματα της μεθόδου από την πρώτη φορά που δοκιμάζουν. Άλλοι είναι της άποψης ότι είναι μια άσκηση επαναλαμβανόμενη και βαρετή. Όταν όμως περάσουν κάποιοι μήνες κάνοντας την ίδια άσκηση ξαφνικά βρίσκουν πρόσβαση σε καινούργιες πληροφορίες όσον αφορά το σώμα τους. Όποια και αν είναι η αρχική άποψη το αποτέλεσμα παραμένει ίδιο: το σώμα μεταμορφώνεται. O ίδιος ο Pilates συνήθιζε να λέει ότι «σε 5 μαθήματα αρχίζεις να αισθάνεσαι την διαφορά, σε 10 μαθήματα το αισθάνονται και οι άλλοι, σε 20 μαθήματα έχεις ένα εντελώς καινούργιο σώμα».

H μέθοδος Pilates επικεντρώνεται στη συμμετρική στάση του σώματος, στον έλεγχο της αναπνοής, στην ενδυνάμωση των κοιλιακών, στη σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης, της λεκάνης και της ωμοπλάτης. Επικεντρώνεται επίσης στην ευλυγισία των μυών , στην κινητικότητα των αρθρώσεων και στην ενδυνάμωση μέσω του ολικού εύρους κίνησης. Αντιμετωπίζει το σώμα σαν σύνολο για αυτό και δεν προκαλεί τραυματισμούς. Κάτι που καθιστά την μέθοδο και σαν άριστο μέσo αποκατάστασης τραυματισμών και χρόνιων παθήσεων.

Το 1945 σε μία προσπάθεια του να γίνει γνωστός στο ευρύ κοινό , ο Πιλάτες εξέδωσε το πρώτο του βιβλίο «Return to life through Contrology». Εκεί παρουσίασε το πρόγραμμα ασκήσεων εδάφους. Είναι συγκεκριμένες ασκήσεις εμπνευσμένες από διάφορα είδη γυμναστικής όπως η ενόργανη γυμναστική, η yoga κ.α., οι οποίες ζευγαρώνονται με συγκεντρωμένες αναπνευστικές συνήθειες.

Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μια αυτόνομη μέθοδος εκγύμνασης και αδιαμφισβήτητα αποτελεί ένα σημαντικό συμπλήρωμα για την λειτουργική εκγύμναση του σώματος καθώς και ένα φυσικό μέσο αποκατάστασης . Η μέθοδος Πιλάτες μας διδάσκει ιδανικά πράγματα για το σώμα μας, τα οποία και μπορούμε να μεταφέρουμε στην καθημερινότητα μας. Ακόμα και ένας αθλητής μπορεί να επωφεληθεί αρκετά από τις γνώσεις αυτής της μεθόδου. Ο ίδιος ο Πιλάτες ήταν άλλωστε πυγμάχος, ακροβάτης, σκιέρ κ.α.

Οι ασκήσεις της μεθόδου είναι χωρισμένες σε επίπεδα οπότε είναι ιδανικές για κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης. Κάποιος που δεν έχει ασχοληθεί καθόλου με άσκηση και απεχθάνεται τα βάρη ή το αερόμπικ μπορεί να βελτιώσει την δύναμη και την αερόβια ικανότητα του μέσω του πιλάτες. Από την άλλη εάν ήδη κάποιος γυμνάζεται, η μέθοδος Πιλάτες θα τον βοηθήσει να κάνει καλύτερα την αθλητική του δραστηριότητα.

Ποια είναι τα οφέλη του Pilates;

-αύξηση της αναπνευστικής ικανότητας και της κυκλοφορίας του αίματος

-ενδυνάμωση των μυών του κορμού

-ευλυγισία

-συντονισμός σώματος και πνεύματος

-σωστή στάση

-ισορροπία

-μυϊκή συναρμογή

-οστική πυκνότητα και υγιείς αρθρώσεις

-αύξηση κινητικότητας

-θετική επίγνωση του σώματος

-αποτελεσματική κίνηση

-λειτουργική εφαρμογή της τεχνικής στην καθημερινότητα (functional exercise) και βελτίωση της καθημερινότητας.

Η μέθοδος Pilates είναι παγκοσμίως από τις καλύτερες μεθόδους αποκατάστασης των παθήσεων της σπονδυλικής στήλης, αλλά αποτελεί και μέθοδο πρόληψης για το σύγχρονο κόσμο της καθιστικής ζωής. Ενδείκνυται για όλες τις ηλικίες, άντρες και γυναίκες, ακόμα κι αν δεν έχουν γυμναστεί ποτέ, που θέλουν να βρίσκονται σε καλή φυσική κατάσταση.

Personal Training  Pilates Equipment

Σε έναν ιδιαίτερο χώρο και με εξοπλισμό ικανό να φιλοξενήσει κινήσεις πλήρους εμβέλειας, είναι υπέροχο για την αύξηση της ευλυγισίας και για το χτίσιμο της δύναμης.Η προπόνηση στο studio pilates καλλιεργεί το μήκος των μυών  και εκπαιδεύει το σώμα. Οι ασκήσεις παρέχουν αντίσταση στην κίνηση και συμβάλλουν στην οικοδόμηση ισχυρών οστών. Η προπόνηση στο Pilates Studio αναπτύσσει την δύναμη στον πυρήνα και προωθεί την ισορροπία. Με ισχυρό πυρήνα έχουμε καλύτερη ισορροπία, στάση του σώματος. Κατάλληλη προπόνηση για τον οποιονδήποτε σε οποιοδήποτε επίπεδο της φυσικής κατάστασης βρίσκεται.

Semi Personal Training Pilates Equipment

“Your group”

To small group Pilates συνδυάζει τα οφέλη της σωστής στάσης του σώματος του παραδοσιακού Pilates και μίας πιο υψηλής έντασης και ενέργειας καρδιοαναπνευστικής προπόνησης, προσφέροντας πολύ γρήγορα και εξατομικευμένα αποτελέσματα, ανάλογα με τον προσωπικό σας στόχο. Χρησιμοποιώντας εξοπλισμό όπως ReformerChair, Arc, Motr, SpringBoard και BOSU κατά την διάρκεια του μαθήματος , θα νιώσετε την καρδιά σας να δουλεύει και τους μύες σας να δυναμώνουν ενώ ταυτόχρονα διατείνονται.Απευθύνεται σε παιδιά, σε άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών όπως επίσης και σε αθλητές που θέλουν όχι μόνο εξειδικευμένη ενδυνάμωση ανάλογα με το άθλημά τους, αλλά και βελτίωση της απόδοσης – επίδοσή τους.Eνσωματώνοντας την τεχνική του Pilates για μια πιο προκλητική, ασφαλή και έντονη προπόνηση. Ελατήρια, μοχλοί, σχοινιά και το βάρος του σώματος χρησιμοποιούνται ως αντίσταση, ενώ εκτελούνται κινήσεις που στοχεύουν σε συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες. Τα μαθήματα αποτελούνται από ελεγχόμενες κινήσεις , με ροή όπου οι μύες  δουλεύουν μέσα από ένα ολοκληρωμένο εύρος κίνησης. Aποτέλεσμα: η άσκηση να σας οδηγήσει, με ασφάλεια, σε αυξημένα επίπεδα φυσικής κατάστασης και μια ποιοτικότερη ζωή.

Φτιάξε το δικό σου group με τους φίλους σου και γυμναστείτε παρέα!

Semi Personal Training Pilates Equipment 2-8 άτομα

Η κυκλική προπόνηση πάνω στον εξοπλισμό του Pilates Studio είναι μια ασφαλής μέθοδος προπόνησης με αντιστάσεις που μεγιστοποιεί τον όγκο του έργου που παράγετε σε 1 ώρα προπόνησης. Είναι μια μοναδική μορφή άσκησης που υπόσχεται έναν ποιοτικότερο τρόπο ζωής με λιγότερους τραυματισμούς και μυοσκελετικούς πόνους. Μία μοναδική μορφή άσκησης για θεραπεία, αποκατάσταση και πρόληψη τραυματισμών και παθήσεων. Η καρδιαγγειακή σας αντοχή  αυξάνεται και ο οργανισμός σας είναι ικανός να καίει περισσότερες θερμίδες όχι μόνο κατά τη διάρκεια της άσκησης αλλά έως και 48 ώρες μετά από την  προπόνηση.

Functional & Athletic Pilates

Μια μοναδική, δυναμική προπόνηση με στοιχεία από τη μέθοδο Pilates και της αρχές της λειτουργικής προπόνησης.
Ένα δυναμικό μάθημα δύναμης, ισορροπίας και ευθυγράμμισης.

Τί προσφέρει; – Γιατί είναι ένας από τους ιδανικότερους τρόπους άσκησης;Η αυξημένη μυϊκή αντοχή
Οι μύες ασκούν δύναμη ώστε να ξεπεράσουν την αντίσταση. Τα αποτελέσματα της άσκησης περιλαμβάνουν την αύξηση των μυϊκών ινών αντοχής, το μέγεθος και τη δύναμη μαζί με έναν πιο δυνατό συνδετικό ιστό. Με την αύξηση της μυϊκής αντοχής, οι μύες σας είναι σε θέση να ασκήσουν περισσότερη δύναμη για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Η αυξημένη αντοχή σας δίνει τη δυνατότητα να εκτελείτε τις καθημερινές σας εργασίες χωρίς κόπωση. Πρόσθετα οφέλη περιλαμβάνουν τη βελτίωση του μυϊκού τόνου καθώς οι μύες σας επιμηκύνονται και δυναμώνουν χωρίς να φαίνονται ογκώδεις αλλά αντίθετα καλλίγραμμοι και σμιλεμένοι.

Αυξημένη δύναμη του πυρήνα – κέντρου
Η άσκηση στο Pilates Studio απαιτεί σωστή θέση και τεχνική. Το επίκεντρο της σωστής τοποθέτησης προέρχεται από τον πυρήνα, δηλαδή από τις μυϊκές ομάδες της κοιλιάς και της ράχης σας. Μέσω της προετοιμασίας των μυών του πυρήνα σας, προκαλείται συνεργασία των κινήσεων ώστε να επιτευχθεί σταθεροποίηση και ευθυγράμμιση της σπονδυλικής σας στήλης. Ένας ισχυρός πυρήνας θα αυξήσει την αποτελεσματικότητα όλων των ασκήσεων μέσω της δυνατότητας  σας να διατηρήσετε τη σωστή στάση του σώματός σας. Η δύναμη του πυρήνα σας αυξάνει την ικανότητά σας να παράγετε δύναμη στους μύες σας μειώνοντας τον κίνδυνο τραυματισμού.
Βελτιωμένη στάση του σώματος
Οι συνεδρίες άσκησης στο Pilates studio θα δυναμώσουν τους μύες σας ώστε να υπάρχει βελτίωση στην υποστήριξη και την σταθεροποίηση της σπονδυλικής σας στήλης. Τυχόν μυϊκή ανισορροπία θα διορθωθεί, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο για τραυματισμό, ειδικά στην σπονδυλική στήλη και τον αυχένα. Η συνειδητοποίηση της σωστής στάσης του σώματος κατά τη διάρκεια της άσκησης θα γίνει οικεία ώστε αυτό να μεταφερθεί ακούσια και στις κινήσεις που κάνετε στην καθημερινότητά σας .

FREE PILATES STUDIO TRAINING

 VAS. OLGAS LASKARATOU KARAKASI RHODES