TRX (Basic-Power-Force-Circuit)

Τo TRX χαρακτηρίζεται σαν «η έξυπνη προπόνηση των μυών» και αυτό γιατί μαθαίνει στους μύες του σώματος μας να σκέφτονται και να αντιδρούν έξυπνα και σωστά σε κάθε δραστηριότητα είτε φυσική είτε αθλητική, αποφεύγοντας με αυτόν τον τρόπο, δυσάρεστους τραυματισμούς.

Η προπόνηση TRX, απευθύνεται σε όλα τα επίπεδα ασκούμενων (από αρχάριο έως και επαγγελματία αθλητή), φυσικά πάντα υπό την καθοδήγηση ενός πιστοποιημένου TRX instructor. Αυτή η εξαιρετική μορφή προπόνησης περιλαμβάνει ασκήσεις για μία πλήρη εκγύμναση για ολόκληρο το σώμα (Total Body Formula). Το TRX μεγιστοποιεί τα αποτελέσματα της μυϊκής απόδοσης & της νευρομυϊκής συναρμογής ενώ αναβαθμίζει τα 4 στοιχεία της ανθρώπινης κίνησης: Ευκινησία, Ισορροπία, Δύναμη, Αντοχή.

OΦΕΛΗ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ TRX:

• Αύξηση μυϊκής τόνωσης, ισορροπίας & αντοχής

• Αύξηση μεταβολισμού

• Αύξηση της δύναμης του πυρήνα & ευλυγισίας

• Αύξηση σταθερότητας των αρθρώσεων

• Αύξηση της αθλητικής επίδοσης

• Μείωση του ποσοστού λίπους

shutterstock_461511202
 1 DAY FREE TRAINING

 VAS. GEORGIOU VAS. OLGAS LASKARATOU RHODES