Γιατί το X BURN είναι η προπόνηση που χρειάζεσαι!

Το X BURN περιλαμβάνει γρήγορα διαστήματα εντατικής άσκησης, μεταξύ των οποίων παρεμβάλλονται μικρά διαστήματα ανάπαυσης ή ελαφριάς δραστηριότητας

ΤΟ X BURN είναι προπόνηση ΗΙΙΤ που σημαίνει High Intensity Interval training, δηλαδή υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση. Αναφέρεται στην αερόβια άσκηση και η φιλοσοφία της είναι ότι το σώμα ωφελείται περισσότερο όταν η άσκηση έχει μεγάλη ένταση και μικρή διάρκεια σε σχέση με την αερόβια άσκηση χαμηλής έντασης και μεγάλης διάρκειας. Φυσικά, η αερόβια υψηλής έντασης άσκηση μπορεί να συνυπάρχει με την αερόβια χαμηλής ή μεσαίας έντασης στο πρόγραμμα ενός αθλούμενου.

Αναμφίβολα μία τέτοια είδους προπόνηση, που είναι τόσο απαιτητική, σε βάζει στη διαδικασία να ασκηθείς όσο το δυνατό πιο έντονα, φτάνοντας το σώμα σου στο μέγιστο όριό του. Αλωστε αυτή είναι η αιτία που αυτού του είδους η άσκηση είναι τόσο σύντομη χρονικά σε σύγκριση με τις πιο παραδοσιακές μεθόδους. Δεν γίνεται ή για την ακρίβεια δεν είναι σωστό, αποδοτικό, να προπονηθεί κάποιος σε αυτόν τον μέγιστο ρυθμό για μεγάλες χρονικές περιόδους. Όσο όμως εξουθενωτικό κι αν είναι, οι προσπάθειές αναμφίβολα θα ανταμειφθούν. Κι αυτό επειδή πρακτικά όσο πιο σκληρά ανέβεις στην προπόνηση, τόσο μεγαλύτερη προσπάθεια θα καταβάλει το σώμα σου.

Γενικότερα, ανά τον κόσμο, επικρατεί ένας υπέρμετρος ενθουσιασμός με τη διαλειμματική προπόνηση. Χαρακτηριστικό είναι ότι το 2018 κατατάχθηκε ως η πρώτη τάση φυσικής κατάστασης από το American College of Sports Medicine. Εκτός από το πόσο ενδιαφέρον είναι σαν τρόπος εκγύμνασης, το «ΗΙΙΤ» έχει κερδίσει το κοινό και θεωρείται απολύτως λογικό αυτό, εξαιτίας ακριβώς αυτής της αντιστρόφως ανάλογης σχέσης που έχει με τον χρόνο. Είναι επειδή πλέον όλοι μας δουλεύουμε πολλές ώρες και αναζητάμε όσο το δυνατόν αμεσότερα αποτελέσματα, σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, ακόμη και στον τομέα της άσκησης.

Τα οφέλη του X BURN συνεχίζουν ακόμη και μετά την προπόνησή σας, κάτι το οποίο είναι πάντα μια επιπλέον νίκη στο ενεργητικό σας! Χάρη στα θαύματα της αυξημένης μεταπροπονητικής κατανάλωσης οξυγόνου (EPOC), ο μεταβολισμός σας παραμένει σε υψηλά επίπεδα, καίγοντας θερμίδες ακόμη και όταν κάθεστε αδρανείς μπροστά στην τηλεόραση.

Σε αυτόν τον χρόνο, το σώμα σας θα αρχίσει να αναπληρώνει τα αποθέματα χαμένης ενέργειας και να αποκαθιστά σταδιακά τις πρωτεΐνες τους μύες που καταπονήθηκαν κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Συγκεντρωτικά τα οφέλη του X BURN

  1. Βελτίωση αερόβιας ικανότητας (αύξηση VO2 max)
  2. Βελτίωση αναερόβιας ικανότητας (αντοχή στην ταχύτητα, ανοχή στο γαλακτικό οξύ)
  3. Βελτίωση δρομικής οικονομίας (λιγότερη κατανάλωση οξυγόνου σε δεδομένη ένταση)
  4. Προστασία μυϊκής μάζας και ταχυδύναμης (σε σχέση με συνεχόμενη μέθοδο χαμηλής έντασης)
  5. Βελτίωση σε δείκτες όπως ποσοστό λίπους, λιπιδαιμικό προφίλ, ινσουλινο-αντίσταση

MHN ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΣΑΣ!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *