Πώς Να Βρεις Χρόνο Για Άσκηση Ακόμα Και Τις Πιο Δύσκολες Μέρες

Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις: – Ποιες δυσκολίες κρύβει η άσκηση– Πώς θα καταφέρεις να την εντάξεις στη ζωή σου Σίγουρα οι έρευνες που υποστηρίζουν ότι η άσκηση είναι απαραίτητη για την ψυχική και σωματική σου υγεία είναι πολλές. Παρ’ όλα αυτά, πολλοί από εμάς δυσκολευόμαστε να εντάξουμε την άσκηση στην καθημερινή μας ρουτίνα. Μία νέα έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο … Read More

1η Δεκεμβρίου- Παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS

1. Τι είναι ο HIV; Ο HIV (Human Immunodefiency Virus) είναι ο ιός της ανθρώπινης ανοσοανεπάρκειας και προκαλεί το σύνδρομο της επίκτητης ανοσολογικής ανεπάρκειας (Acquired Immune Deficiency Syndrome – AIDS). Η λοίμωξη από τον HIV αποτελεί μια χρόνια ασθένεια. Kύτταρα-στόχος του ιού είναι τα CD4+ T -λεμφοκύτταρα, τα οποία σχετίζονται με την αμυντική λειτουργία του οργανισμού. Κατά τη διάρκεια της … Read More

H σημασία της σωστής αναπνοής στην άσκηση

Μεγάλο αντίκτυπο στο αποτέλεσμα αλλά και στη γενική υγεία έχει το είδος της αναπνοής αλλά και της εκπνοής, κατά τη διάρκεια της άσκησης, δεδομένου ότι πολλοί άνθρωποι που ασκούνται είναι μεν σε καλή φόρμα αλλά μπορεί να μην είναι υγιείς. Άλλοι, που επιδιώκουν τη μείωση του βάρους τους μέσω της άσκησης, μπορεί να αστοχούν παρά τις επίμονες προσπάθειές τους, ενώ … Read More

Γιατί «πιανόμαστε» μετά από έντονη μυϊκή άσκηση;

Θα έχετε παρατηρήσει ότι εάν έχετε να κάνετε αρκετό καιρό γυμναστική και ξεκινήσετε ξανά τις πρώτες ημέρες νιώθετε έναν έντονο πόνο στους μύες σας. Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στους αρχάριους αλλά και σε άτομα που κάνουν πολύ καιρό γυμναστική. Παρουσιάζετε σε όλα τα είδη φυσικής κατάστασης όπως στην αερόβια προπόνηση, προπόνηση ευλυγισίας και  ακόμα πιο έντονα στην προπόνηση δύναμης. Ο … Read More

LIVE BETTER, LOOK BETTER, LIVE LONGER: ΜΕΡΟΣ Ε’ Άσκηση και ορμόνες

Αν έχεις αναρωτηθεί γιατί όταν βάζεις την γυμναστική στο πρόγραμμα σου  η διάθεση σου ανεβαίνει στα ύψη, σου έχουμε την απάντηση! Κατά την διάρκεια αλλά και με το τέλος μιας φυσικής δραστηριότητας παράγονται στον ανθρώπινο οργανισμό διάφορα είδη ορμονών. Ορισμένες από αυτές τις ορμόνες επιδρούν στην ψυχική διάθεση του ασκούμενου με αποτέλεσμα να τον κάνουν να αισθάνεται ευχάριστα κατά την … Read More

Τι είναι το VIRTUAL indoor cycling;

Μιλάμε καθαρά για διαλειμματική προπόνηση (προπόνηση με εναλλαγές ρυθμού). Μια ομάδα ασκουμένων ακολουθώντας τις οδηγίες του VIRTUAL προπονητή εκτελεί το πρόγραμμα προπόνησης, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά και μόνο το ποδήλατο. Η προπόνηση γίνεται πιο αποδοτική όταν χρησιμοποιείται καρδιοσυχνόμετρο. Η προπόνηση ποδηλασίας εσωτερικού χώρου, περιλαμβάνει ασκησιολόγιο που γυμνάζει όλες τις μυϊκές ομάδες που ενεργούν κατά την ποδηλασία. Το ποδήλατο Το ποδήλατο που χρησιμοποιείτε … Read More

Γιατί η Δευτέρα είναι η καλύτερη μέρα για να ξεκινήσεις γυμναστική;

Η γυμναστική είναι ένας από τους τρεις πυλώνες της υγείας. Οι άλλοι δύο είναι η καλή διατροφή και ο ύπνος, σε περίπτωση που αναρωτιέσαι. Για να είσαι υγιής πρέπει να κάνεις κάποιου είδους σωματικής δραστηριότητας. Και τι εννοώ σωματική δραστηριότητα; Όχι 100 sit ups και 50 burpees. Αλλά συστηματική άσκηση. Και μέχρι να βρεθεί εκείνο το σωτήριο χάπι που θα … Read More

LIVE BETTER, LOOK BETTER, LIVE LONGER:ΜΕΡΟΣ Δ Άσκηση και Alzheimer

Η σωματική άσκηση μπορεί να μειώνει κατά 30% έως 40% τον κίνδυνο προσβολής των ηλικιωμένων από τη νόσο του Αλτσχάιμερ. Ακόμη και σε ασθενείς που βρίσκονται στα πρώτα στάδια της νόσου, η σωματική άσκηση βοηθά συμβάλλοντας στην επιβράδυνση επιδείνωσης των δυνατοτήτων σκέψης τους. Η νόσος του Αλτσχάιμερ, όπως επίσης και άλλες εκφυλιστικές νόσοι των πνευματικών ικανοτήτων, είναι σημαντικές αιτίες θνησιμότητας … Read More

Τα οφέλη και οι θεραπευτικές ιδιότητες του ιδρώτα

Γιατροί, ειδικοί υγείας και fitness εξηγούν γιατί η εφίδρωση αποτελεί μία απαραίτητη λειτουργία του σώματος με απίστευτες θεραπευτικές ιδιότητες. Το σώμα απελευθερώνει τοξίνες χρησιμοποιώντας ως μέσο τον ιδρώτα και ο ιδρώτας «καθαρίζει» το σώμα από τις τοξίνες. Πολλές έρευνες εξάρουν τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες του ιδρώτα. Γιατί ο ιδρώτας αποβάλλει βλαβερές τοξίνες, βαρέα μέταλλα, χοληστερόλη και άλατα, παίζοντας καθοριστικό ρόλο στην αποτοξίνωση … Read More

Γιατί Όσοι Γυμνάζονται Κερδίζουν Περισσότερα Χρήματα

Νομίζεις ότι θα σου παρουσιάσω άλλη μια έρευνα που υποστηρίζει ότι η γυμναστική έχει θετικές επιπτώσεις στην καρδιά σου, στους κοιλιακούς σου, στη διάθεσή σου; Μπλα μπλα μπλα, θα μου πεις και θα συμφωνήσω μαζί σου, αφού ξέρω ότι τα ’χεις ξανακούσει και ξαναδιαβάσει όλα αυτά. Πώς θα σου φαινόταν, όμως, αν σου έλεγα ότι, αν το πάρεις απόφαση και … Read More