Η σύγχρονη αντίληψη για τις μεθόδους βελτίωσης και διατήρησης της καλής υγείας θεωρεί ότι η διατροφή παίζει κομβικό ρόλο.
Το ELIXIR Gym Network παρέχει πλήρη διατροφική υποστήριξη στα μέλη σε συνεργασία με σύγχρονα επιστημονικά κέντρα τα οποία στελεχώνονται από επιστήμονες-διαιτολόγους με ολοκληρωμένες και εξατομικευμένες διατροφολογικές υπηρεσίες.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Ενυδάτωση

Το νερό είναι απαραίτητο για τη ζωή καθώς συμμετέχει στη ρύθμιση της θερμοκρασίας, τη μεταφορά ουσιών, στη διατήρηση της υγρασίας στους ιστούς και στην “απομάκρυνση” άχρηστων ουσιών. 
Διάφοροι παράγοντες, όπως η ηλικία, η κατάσταση της υγείας, η διατροφή, το επίπεδο φυσικής δραστηριότητας καθώς και το εξωτερικό περιβάλλον, επηρεάζουν τις ανάγκες ενός ατόμου σε νερό.
Οι γενικές οδηγίες συστήνουν κατανάλωση 6-8 ποτήρια νερό/ημέρα (~1,5-2L).
*Όσο πιο έντονη είναι η φυσικής μας δραστηριότητα  και ο ρυθμός εφίδρωσης τόσο μεγαλύτερες είναι και η ανάγκες σε νερό.
Η δίψα δεν αποτελεί καλό δείκτη της ενυδάτωσης μας. Θα πρέπει να πίνουμε νερό πριν διψάσουμε !

Ισορροπημένη διατροφή 

Ως ισορροπημένη διατροφή χαρακτηρίζεται αυτή η οποία περιλαμβάνει ποικιλία τροφών και καλύπτει τις ανάγκες του οργανισμού σε θρεπτικά συστατικά και ενέργεια.
Η ισορροπημένη διατροφή αποτελείται κατά 45-60% από υδατάνθρακες (δημητριακά, ψωμί, ρύζι κ.α), 10-25% από πρωτεΐνες (κρέας, γαλακτοκομικά προϊόντα, αυγά) και  20-35% από λίπη (ζωικά και φυτικά λίπη και έλαια, ξηροί καρποί). Τα συστατικά αυτά αποτελούν τις τρεις βασικές κατηγορίες μακροθρεπτικών συστατικών και τις βασικές πηγές ενέργειας του οργανισμού. Σε συνδυασμό με τα ανόργανα στοιχεία, τις βιταμίνες, τις φυτικές ίνες και τα ιχνοστοιχεία (μη θερμιδογόνα συστατικά) συμβάλλουν στη σωστή λειτουργία του οργανισμού και δρουν για την εκτέλεση των βασικών λειτουργιών αυτού. 
Η έλλειψη οποιουδήποτε από τα παραπάνω στοιχεία μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στις πολύπλοκες διεργασίες του οργανισμού και για αυτό είναι απαραίτητο να εξασφαλίζονται σε επαρκής ποσότητες μέσω της διατροφής μας.
Ως γενικές οδηγίες μιας ισορροπημένης διατροφής
μπορούμε να πούμε τα εξής:
1) Κατανάλωση πληθώρας τροφίμων φυτικής προέ- λευσης, όπως φρούτα, λαχανικά, ψωμί, δημητριακά (ολικής άλεσης), όσπρια και ξηροί καρποί. 
2) Έμφαση στην κατανάλωση φρέσκων, ελάχιστα επεξεργασμένων, εποχιακών και τοπικά παραγόμενων τροφίμων και προϊόντων. 
3) Κατανάλωση του ελαιόλαδου ως το κύριο προστιθέμενο λιπίδιο. 
4) Καθημερινή κατανάλωση μικρής έως μέτριας πο- σότητας γαλακτοκομικών προϊόντων (κυρίως γιαουρτιού και τυριού). 
5) Κατανάλωση μικρής έως μέτριας ποσότητας ψα- ριών και πουλερικών και η κατανάλωση μέχρι 4 αυγών την εβδομάδα. 
6) Χαμηλή κατανάλωση κόκκινου κρέατος. 
7) Αποφυγή κατανάλωσης αναψυκτικών και αλκοολούχων ποτών.

Διαλειμματική Νηστεία 

Ως διαλειμματική νηστεία χαρακτηρίζεται η διατροφή στην οποία η κατανάλωση τροφής γίνεται σε οριοθετημένο χρονικό πλαίσιο. Τέτοια μοντέλα είναι το 16:8, το 14:10 και το 12:12. Μια τέτοια διατροφή, έχοντας τα θετικά και τα αρνητικά της, μπορεί να την ακολουθήσει κανείς εάν το μοντέλο αυτό του “ταιριάζει”, εάν δηλαδή μπορεί να το ακολουθήσει χωρίς αυτό να επηρεάζει αρνητικά την καθημερινότητα του. 
Μια τέτοια διατροφή όμως πρέπει να γίνει υπό την παρακολούθηση ειδικού, γιατί απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό. 
Ωστόσο το παραδοσιακό μοντέλο των συχνών και μικρών γευμάτων κατά τη διάρκεια της ημέρας, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της διατροφικής προσέγγισης. 

Συμπληρώματα 

Αποφυγή χρήσης συμπληρωμάτων, προτίμηση στις φυσικές τροφές και λήψη θρεπτικών συστατικών μέσω της διατροφής μας. 
Η χρήση συμπληρωμάτων γίνεται σε ειδικές περιπτώσεις όπου τίθεται κάποιο πρόβλημα υγείας ή ασθένειας ή σε αθλητές υψηλού επιπέδου όπου η συχνότητα και η ένταση των προπονήσεων δεν επιτρέπει την επαρκή κάλυψη των αναγκών του οργανισμού μέσω της διατροφής. 
Να σημειωθεί ότι πρόσληψη πέραν των αναγκών ενός οργανισμού, σε υδατάνθρακες και πρωτεΐνες  αποθηκεύεται με τη μορφή λίπους!