Ας Μαγειρέψουμε Σωστά

Λαμβάνοντας υπόψη την καλή  διατροφή που ακολουθείς, θα ήθελα να αναρωτηθείς για το πόσο αποτελεσματικά είναι αυτά που μαγειρεύεις καθημερινά στην κουζίνα σου.

Θα μιλήσουμε με παραδείγματα.

Ας πούμε ότι σήμερα θα επιλέξουμε ό,τι πιο απλό, ελληνικής φιλοσοφίας και οικονομικό για να βάλουμε στην κατσαρόλα μας.

Μία σούπα από όσπρια …….ΦΑΚΕΣ!!!

Οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι οι φακές περιέχουν σίδηρο.

Εγώ λοιπόν θα σου θυμίσω , ότι εκτός από σίδηρο, περιέχουν φυλλικό οξύ και μαγνήσιο!

Είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες που βοηθούν στον κορεσμό και στην εύρυθμη λειτουργία του εντέρου.

Πολλοί επιλέγουν διάφορα συνοδευτικά μαζί με το συγκεκριμένο φαγητό. Το σφάλμα που κάνουν οι περισσότεροι είναι να συνοδεύσουν αυτή τη σούπα με την γνωστή φέτα.

Μάθε λοιπόν, ότι για την καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό, απαραίτητη είναι η παρουσία της βιταμίνης C. 

Παρακάτω θα σου αναφέρω μερικά tips που είναι καλό να συνηθίσεις στο μαγείρεμα και στη βρώση, μιας απλής σούπας από φακές.

  • Μετά από 5-7’ αφού αποσύρεις την κατσαρόλα από την φωτιά, πρόσθεσε 1 στημένο πορτοκάλι. 
  • Απέφυγε οποιαδήποτε πηγή ασβεστίου, ως συνοδευτικό.
  • Επέλεξε ως συνοδευτικό μια σαλάτα πλούσια σε βιταμίνη C, όπως για παράδειγμα μπρόκολο, καρότο με αρκετό λεμόνι ή ακόμη και μια ιδιαίτερη φρουτοσαλάτα από φράουλες  και ανανά.
  • Κατανάλωσε οποιαδήποτε πηγή ασβεστίου επιθυμείς μετά από τουλάχιστον 2 ώρες από το συγκεκριμένο γεύμα.
  • Κατανάλωσε οποιοδήποτε ρόφημα περιέχει καφεΐνη (τσάι, αναψυκτικά τύπου cola, καφέ ) τουλάχιστον 2 ώρες μετά από το συγκεκριμένο γεύμα.

Αν λοιπόν αυτό που καταναλώνουμε στο τραπέζι μας θέλουμε να έχει και αξία, ας δούμε σαν ένα έξυπνο παιχνίδι την όλη διαχείριση στην κουζίνα μας!

Μαριάννα Προβατίδου

Πτυχιούχος Τεχνολογίας Τροφίμων

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *